MM 2019 MM 2019

Cel konferencji:

Celem konferencji jest wymiana wiedzy i doświadczeń związanych z problematyką współczesnego marketingu. Pragniemy zwrócić szczególną uwagę na obecne trendy w zarządzaniu i marketingu uwzględniające nowe zjawiska w zachowaniach konsumentów, innowacyjne technologie komunikacyjne, informacyjne oraz badawcze. Liczymy na wartościowe dyskusje i integrację środowiska akademickiego skupionego wokół wymienionych zagadnień.

 

Zakres tematyczny konferencji

    1. Trendy współczesnego marketingu – nowe zjawiska, narzędzia oraz metody badań.
    2. Nowe tendencje w zachowaniach rynkowych współczesnych konsumentów.
    3. Technologie komunikacyjne i informacyjne w marketingu. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu.
    4. Współtworzenie wartości dla nabywców.
    5. Rola marketingu w strategiach rozwojowych firm sektora spożywczego.
    6. Współczesne problemy globalne i ich wpływ na zmiany w marketingu.