MM 2017 MM 2017

MM2015

W dniach 18-19 czerwca na Wydziale Nauk Ekonomicznych SGGW odbyła się międzynarodowa konferencja z zakresu zarządzania marketingowego (II International Conference on Marketing Management MM 2015). Organizatorem konferencji była Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu.

Konferencja była ważnym wydarzeniem dla branży marketingowej – przybyli na nią goście z blisko 30 uczelni polskich i zagranicznych. W konferencji udział wzięli także przedstawiciele władz Uczelni i Wydziału, kadra naukowa oraz studenci i doktoranci Wydziału Nauk Ekonomicznych oraz innych wydziałów SGGW.

W trakcie konferencji zaprezentowano 46 wystąpień w języku polskim i angielskim,.

Uroczystego otwarcia konferencji dokonali Prorektor ds Prorektor ds. Nauki prof. dr hab. Jan Niemiec, Dziekan Wydziału Nauk Ekonomicznych dr hab. prof. SGGW Jarosław Gołębiewski oraz dr hab. prof. SGGW Joanna Szwacka-Mokrzycka, Kierownik Katedry Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu.

Konferencja składała się z 5 sesji, z czego dwie odbyły się w pierwszym dniu konferencji, a kolejne w drugim dniu. Pierwszym obradom plenarnym przewodniczyli dr hab. prof. SGGW Joanna Szwacka-Mokrzycka, przewodnicząca komitetu programowego konferencji oraz prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Poznaniu. Drugim obradom plenarnym przewodniczyli dr hab. Edyta Rudawska z Uniwersytetu Szczecińskiego oraz prof. dr hab. Marian Podstawka z Wydziału Nauk Ekonomicznych SGGW.W trakcie obydwu sesji poruszono aktualnie zagadnienia z zakresu znaczenia problemów zarządzania marketingowego w teorii i praktyce marketingu.

Po obradach plenarnych goście konferencji zostali zaproszeni na uroczysty obiad do pałacu rektorskiego SGGW, a później na wizytę w Muzeum Historii Żydów Polskich Polin – najnowocześniejszym i jednocześnie najmłodszym muzeum w Warszawie, gdzie gości oprowadzono po salach dokumentujących historię i wkład Żydów w rozwój polskiej kultury, nauki i gospodarki. Po wizycie w muzeum uroczysta kolacja odbyła się na Krakowskim Przedmieściu w restauracji „Delicja Polska“.

Drugiego dnia konferencji obrady rozpoczęły się sekcjami tematycznymi dotyczącymi tendencji zmian w zachowaniach konsumentów oraz strategii marketingowych współczesnych przedsiębiorstw. Pierwszej sekcji przewodniczyli dr hab. prof. SGGW Wojciech Pizło oraz dr Iwona Pomianek, a drugiej dr hab. Hanna Górska-Warsewicz oraz dr Marzena Lemanowicz.

Konferencję zakończyło spotkanie uczestników wszystkich sesji na wspólnych obradach plenarnych, którym przewodniczyli dr hab. Marzena Jeżewska-Zychowicz oraz dr hab. prof. SGGW Jarosław Gołębiewski.

Warto podkreślić, że zarówno w trakcie podsumowania, jak i po zakończeniu każdej sesji, miały miejsce ciekawe i ożywione dyskusje, a wystąpienia prelegentów cieszyły się dużym zainteresowaniem uczestników konferencji.

Galeria zdjęć: 
DSCF6795

IMG_1941

DSCF6774

IMG_2203

IMG_1960

IMG_2192

DSCF6814

IMG_2179

IMG_2039

IMG_2162

IMG_1977

IMG_2128

DSCF6983

DSCF6927

DSCF6982

DSCF6898

DSCF6881

DSCF6856

IMG_2134

IMG_2133

IMG_2131

IMG_2156




MM2013

International Conference on Marketing Management MM 2013

Z przyjemnością informujemy, że dnia 5 czerwca 2013 roku na Wydziale Nauk Ekonomicznych SGGW odbyła się międzynarodowa konferencja z zakresu zarządzania marketingowego (International Conference on Marketing Management MM 2013). Organizatorem konferencji była Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu.

Konferencja była ważnym wydarzeniem dla branży marketingowej – przybyli na nią goście z blisko 30  uczelni polskich i zagranicznych.  W konferencji udział wzięli także przedstawiciele władz Uczelni i Wydziału, kadra naukowa oraz studenci i doktoranci Wydziału Nauk Ekonomicznych oraz innych wydziałów SGGW.

W trakcie konferencji zaprezentowano 37 wystąpień w języku polskim i angielskim. Łączna liczba uczestników wyniosła około 120 osób.

Uroczystego otwarcia konferencji dokonał Prorektor ds Współpracy Międzynarodowej prof. dr hab. Marek Szyndel witając przybyłych do Auli Kryształowej gości. Konferencja składała się z 5 sesji. Pierwszej sesji przewodniczyła dr hab. prof. SGGW Joanna Szwacka-Mokrzycka, przewodnicząca komitetu programowego konferencji oraz prof. dr hab. Wojciech Grzegorczyk z Uniwersytetu Łódzkiego. Drugiej sesji przewoniczyli dr hab. Hanna Górska-Warsewicz oraz prof. dr hab. Marian Podstawka, oboje z SGGW. W trakcie obydwu sesji poruszono aktualnie ważne zagadnienia  i perspektywy zmian w zarządzaniu marketingowym.

Popołudniowe obrady odbywały się w trzech równoleglych sesjach. Dotyczyły one zachowań konsumenta, komunikacji marketingowej i marketingu strategicznego.

Konferencję zakończyło spotkanie uczestników  wszystkich sesji na wspólnym podsumowaniu. Należy podkreślić, że zarówno w trakcie podsumowania, jak i po zakończeniu każdej sesji, miały miejsce ciekawe i ożywione dyskusje, a wystąpienia prelegentów cieszyły się dużym zainteresowaniem uczestników konferencji.

 
Galeria zdjęć: 
DSCF6795

foto

foto

foto

foto

foto

foto

foto

foto